Sunday, March 6, 2011

KADAR INFLASI NEGARA DIJANGKA NAIK....SO HARGA BARANG PUN NAIK..OMG...


BH SABTU 5/3

Terkejut kc baca bh sabtu 5/3,kadar inflasi negara dijangka naik selaras dgn ekonomi dunia.kenaikan berpunca drpd lonjakkan harga makanan,minyak dan komoditi.........kadar inflasi disember 2010-2.2% dan dijangka naik ke 2.5@3%....adussssss

sekarang pun dah terasa kenaikan barang,kalau pergi shopping barang umah pun dah naik melambung2.........cam neeeee kalau harga barang semakin naik,kesian betulkan,kita kerja teruk2 dapat gaji abih untuk belanja harian je,tu ade jugak yang tak cukup........

kita yang makan gaji pun rasa tak cukup,cam nelah dengan sedara2 yang kerja2 dkt kampung,moga Allah....berikan kita ketabahan...

sebab tulah mentor kc kak ana suruh simpan duit,jangan boros walaupun bulan2 income bizzzz ni mencapai puluhan dan ratusan kkkkk.

yapppppppppp,sediakan payung plussssss baju hujan  looooooooo

bagi yang nak tambah income .........don't malu2 tanya,yang dah buat temujanji nanti kita jumpa ok,sms or call kc 0133697674

2 comments:

  1. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi wwwasianbet77com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : asianbet77@yahoo.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    http://asianbet77.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...